søndag 15. april 2012

// DETALJFREAK //


Jeg er kanskje over middels når det gjelder å være opptatt av detaljer...?
Jeg har nå gått fra å fargesortere bøkene i bokhyllen, se her og her – til å legge hvitt og grått papir på hver og en av bøkene. Det tok sin tid, men jeg er veldig fornøyd med resultatet – et rent og enkelt uttrykk som jeg liker. Men mannen her i huset lurte veldig på hva jeg drev på med, og hvordan han nå skulle finne igjen bøker. Jeg svarte bare at da får du tenke ut hvilken høyde boken hadde, om den var tykk eller tynn, og så får du lete ut fra det. Pytt, pytt – hva gjør vi vel ikke for at det skal se fint ut, selv om det ikke alltid blir så praktisk :-)

9 kommentarer:

Unknown sa...

haha, så kult! har gjort noe ligndene på dvder, men bøker var ingen dum ide!
da må man være kreativ for å finne de ja, men arti bare det og :)

Åpent^hus sa...

nå har du klikka! ;)

takhøyde sa...

Hehe... ja jeg kan tenke meg at mannen din lurte fælt!!! Jeg syns at jeg var ekstrem da jeg sorterte etter farge!! Av og til er det noe som bare MÅ prøves!!
Uansett - knallfint i den nydelige hylla di!!!
klem Heidi :)

KROnPRINSESSENE sa...

Så rent og pent uttrykk dette gav da!
Hadde jeg hatt bøker i stuen, skulle jeg jammen gjort det samme ;)
Trodde jeg var gal, men heldigvis er det likesinnede her i fine bloggland hi, hi.
Klem May Helen

Unknown sa...

Haha, så utrolig bra!!
Og veeeldig dekorativt:)
Jeg ble så lei alle fargene på bøkene i hyllen at jeg flyttet de inn i skapet jeg, men kanskje jeg skal legge hvitt papir på de i steden, smaaart:)

hehe, alt de stakkars mennene må finne seg i:)

charm design sa...

Utrolig kult,og sykt lekkert og se på.Litt lite praktisk som du sier men det er jo ikke hver eneste dag man leter etter en bok i bokhyllen.
Ha en super fin tirsdag

Turtledesign sa...

Hehe, hva finner ikke bloggere på! Mannen din må være veldig snill som finner seg i denslags. Min kjære hadde nok satt foten ned -hos oss står bøkene alfabetisk og etter tema. Jeg kunne nok tenkt meg en liten fargesortering men det tør jeg ikke si.. Han finner seg i så mye, så den biten skal han få beholde kontrollen over.

Kreativ-i-tet Ann Merete sa...

Hihi, kult! Her går det i fargesortering, men denne ideen tror jeg kanskje jeg etter hvert skal gjøre på en bokserie jeg har som er i burgunder-farge... det dreier seg om 24 bøker, så ganske mye burgunderrødt der.

Warior Celu sa...

I discovered your blog site on google and check a few of your early posts. Continue to keep up the very good operate. I just additional up your RSS feed to my MSN News Reader. Seeking forward to reading more from you later on!…

Ccin.ne
Information
Click Here
Visit Web