torsdag 3. februar 2011

NYTT LYS

Å få denne lampen på plass, er neste punkt på "to-do-listen".
Lampen kunne jeg sikkert ha laget selv, men jeg har ikke funnet noen passende lampe å ta utgangspunkt i. Jeg ville at den skulle være ganske stor, ha riktig form osv. Så etter en runde på nettet kom jeg over svenske Design Dessert, som blant annet lager disse lampene.


Lampen heter "The Emperors New Lamp" og finnes i fargene sort, grønn, rød og rosa. Jeg ville derimot veldig gjerne ha hvit, og søte som de var, lagde de en hvit til meg. Lampen er ikke lakkert som man kanskje skulle tro, alle elementer er trukket med fløyel. Gleder meg til "nytt lys" i stuen!

3 kommentarer:

Fargebarn sa...

En herlig lampe. Er nok vanskelig å finne akkurat den rette formen ja. Synes det blir mer og mer utplukket på gjenbruken her.

Jenny - supersnella sa...

åh.. så fin den var!! Akkurat slik jeg kunne tenke meg.. kjøpte en skjerm på brukthandelen i dag til nettopp dette formålet. Men den var for liten.. usj.

Kos deg med lampa di! :) God helg!

Meysah Varok sa...

This is the right blog for anyone who wants to find out about this topic. You realize so much its almost hard to argue with you (not that I actually would want…HaHa). You definitely put a new spin on a topic thats been written about for years. Gretuff, just great!

110designs.com
Information
Click Here
Visit Web