mandag 6. desember 2010

...OG VINNEREN ER


Da har det vært trekning i blogglotteriet, og vinneren av Global-kniven er:


Marta - livet på landet

Dette er hva hun skrev:
Gratulerer med finaleplass og dagbladnominasjon! Vel fortjent begge deler! Lykke til:) Superfin premie du lodder ut! Jeg har lenge tenkt jeg skulle ønske meg en slik kniv, men det har nå fortsatt ikke blitt... Så nå satser jeg på vinnerlykke med to lodd!:)

Send meg en mail med adressen din, så får du snart en pakke i posten.


2 kommentarer:

helen og gutta sa...

gratulerer så mye til den heldige vinneren.

Marta - livet på landet sa...

Oj!!!!
Nå ble jeg vel GLAD!!!!!!
Jeg som så lenge har ønsket meg en slik kniv!:)
Tuuuusen takk!!!!
Sitter bare her og smiler!
Det er ikke ofte jeg vinner noe, og for en flott premie å vinne!!!
Skikkelig julegave jo!:)
Nå skal jeg jammen gjøre noe med knivoppbevaringen vår med det samme!

Takk igjen, snille du!!!:)
Smile, smile, SMILE!!!!:)