fredag 19. februar 2010

STJERNER SÅ KLART!



Nå har jeg endelig fått ferdig soveromsprosjektet jeg har hatt i tankene lenge. Vel, nesten da, det er en ting som gjenstår, og det er en lang bildelist. Her skal jeg ha noen små te-lysestaker og sort/hvit bilder av de jeg er glad i, slik at de er de siste jeg ser før jeg sovner og de første jeg ser når jeg våkner.

Jeg ønsket ha et tema på soverommet, og temaet det ble stjerner. Sengen har fått nytt sengeteppe med stjerner fra Lexington og de beige stjerneputene er fra Gant.
Jeg har lenge lurt på hva jeg skulle gjøre med veggen bak sengen, og har bl.a. sett på ulike tapeter, wallstickers og rett og slett vurdert å male hele veggen i en beige farge. Men, det måtte jo så klart bli noe med stjerner, og jeg endte til slutt opp med egenproduserte stjernesjablonger. Disse stjernene malte jeg i fargen «Sand».

Jeg prøver å gjennomføre temaet sjerner, og har festet en off-white filtstjerne nederst på snoren på rullgardinen, og lampen i taket som vi hadde fra før, er faktisk en sky med en måne og mange små lysende stjerner. En wallsticker med teksten: "When you wish upon a star your dreams come true" tror jeg også kan bli fint som en detalj.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Lekkert og gjennomført hos deg
Likte veldig godt putene.
God helg

Marta - livet på landet sa...

For et utrolig lekkert soverom! Gjennomført og fint!
Jeg har også fått sansen for stjerner! Har ikke fysisk innredet med det enda, men har en del ideer i hodet! Og etter dette innlegget ble det enda flere:)

Anette {foreldremanualen} sa...

Det synes jeg ble kjempestilig! :-D

Hanne Mette sa...

Er innom bloggen din for første gang i dag og det blir helt sikkert ikke siste. Flotte og inspirerende bilder fra et fint hjem.

mi-rachel sa...

å dette ble kjempe fint!
skikkelig lekkert!

Dronning Maud sa...

Dette var en kjempefin blogg!!!!jeg elsker stjerner:)soverommet var kjempefint!!!

IfraLahell sa...

Kjempe lekkert. Elsker fargekombinasjonen. Deilig og lunt, slik det skal være på et soverom :)

Fire Hjerter sa...

Flott blogg du har og soverommet ditt var virkelig lekkert og gjennomført. Rolige og fine farger noe som er viktig på ett soverom.

Huset på Planen sa...

Utrolig flott soverom. Morsomt å se og takk for at du deler. Jeg digger den vasen fra Claydies - lurer på om jeg ikke må ha en slik selv snart.

Anonym sa...

Digger det!