tirsdag 13. oktober 2009

DAGENS KUPP!


Kid har 40% rabatt på hele butikken om du tar med en venn. De har fått mange fine høstvarer i butikken, både når det gjelder tekstiler og interiørprodukter. Temaene denne høsten er Nordisk lys, Regnbuen og Skumring. Stilen Nordisk lys har lyse farger med innslag av skimmer, Regnbuestilen har friske klare farger som roes ned av grått og bunt, mens Skumring er inspirert av naturens farger og materialer. Stilen Skumring passer meg veldig godt med tanke på leiligheten på fjellet. Jeg fikk kjøpt et lekkert sengeteppe i fløyel, en hjerteskål i tre som jeg tenker å bruke til frukt, en løper og en liten duk i lin og sist men ikke minst den morsomme knaggrekken som er laget av en trepinne. Alt for en billig penge!

7 kommentarer:

Cecilie Aksdal sa...

Hei!
Kjempefin blogg! Jeg er ny, så jeg kikker og kikker....

Jeg har kjøpt akkurat samme knaggrekken; rasket med meg den siste som var, og fikk helt hjertebank:)!!!

Du er hjertelig velkommen til å titte innpå min nye blogg, dageravhonning.blogspot.com, der legger jeg ut bilder av maleriene mine, og interiøret mitt.

Ha en fin kveld,
hilsen Cecilie:)

Hege - BOLIGglede sa...

Hei hei.. Har visst handlet det samme som deg i dag..;) Se bloggen min. De knaggene var bare helt rå! Også 40% da!!

IfraLahell sa...

Og jeg som var på kid i går da. Så ikke den knaggrekka. Den var kjempe kul ;) Men så hadde jeg med en litt småsutrete lillemor inn også, så det ble ikke all verdens tid til å titte. Ble et hvitt, stort fat på meg og en elefant til lillemor.

Fine detaljer under her altså ;)

:) IfraLahell

charm design sa...

Hei:)
Det sengeteppet kjøpte jeg også.Sto faktisk lenge og kikket på den knagg rekken også,den var jo helt genial.Men fant ikke noe sted jeg kunne ha den.Blir spennende å se hvor du plasseree den.Ønsker deg en super fin uke.

charm design sa...

Plasserer skulle det være,går litt fort noen ganger...he he

Unknown sa...

Kjempefine ting du har fått tak i. Kid overrasker! :)

jann!cke sa...

Så flotte ting! Kid har virkelig noen kupp innemellom! Knaggrekken var artig, ble egentlig inspirert til å ta med meg sagen ut i skogen og se hva jeg finner! sånt hadde jo vært supert å henge på garasjeveggen til f eks våte håndklær sommerstid? Hmm...
Flott blogg du har, vi har ganske like interesser, og har lagt deg på Følgelisten min :) Takk for titten!

-jann!cke;)